Stockolmsbesök

Förra helgen åkte vi till Stockholm för den årliga julmiddagen o besök på mässan i Älvsjö.
Det är så kul att träffa alla släktingar,det blir alldeles för långt emellan man ser dem när man
bor så långt bort ifrån dem.Men först mellanlandade vi i Örebro för att lämna av Socker-Conny
till Nicklas Rissanen,där fick vi träffa han som " Conny" nu ska bo hos.Det roliga är att han har
haft pappan till min älskade Svea  Goodstaffs Ask Him  så man är ju nästan släkt :-)
Tack syrran för den goda julmaten



Julstämning hos familjen Gerby



Både Maria och Diezel är nog trötta!


Min syster Yvonne och hennes man Bengt med barnbarnet Moa
Tack så mycket att vi fick sova hos er när det blev fullt hus i Huddinge.
Vill passa på att Gratta Catrin o Tomas till lill tösen Saga som föddes
i torsdags. GRATTIS

Här har ni min käre bror o syster


Maria och Henrik på mässan


Jag och min dotter Anna,hon kollar sitt blodsocker

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort bilden på mej

2008-12-13 @ 14:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0