Min vackra fodervärdstik







Var till Sunne i Fredags och hälsade på Snuttan Brattsjö eller Bruttan som hon numera heter.
En varm och härlig dag Cleo och hennes dotter lekte ute på gräsmattan medans vi tog en
fika på verandan hos Emma Finér och hennes mamma.
Bruttan har det jättebra hemma hos Emma tack för att du tar så bra hand om henne.
Planer att para denna tik framöver hane är ev redan utsedd.
Försökte ställa denna lilla fröken men hon hade inte lust med det och sen var det 
jättevarmt ute. Ps Tack för kaffet  

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej hej hon ser jättefin ut och jag tycker att att man ser en viss likhet med broder Conny.

Skulle bara tala om att han kom på fjärde plats som BIS i Södertälje. Nästa utställning blir Karlstad

Hör gärna av dig. Anne

2009-05-31 @ 16:18:57
Postat av: Anonym

Hej hej hon ser jättefin ut och jag tycker att att man ser en viss likhet med broder Conny.

Skulle bara tala om att han kom på fjärde plats som BIS i Södertälje. Nästa utställning blir Karlstad

Hör gärna av dig. Anne

2009-05-31 @ 16:19:17
Postat av: sandrine Hanna

Hejsan!

Mitt namn är Sandrine. Har varit inne på din blogg helatiden känns det som.. Du har verkligen vackra bilder och fina hundar.. Jag undrar om du har några vapar på G?:D



mvh/ Sandrine

2009-07-07 @ 21:07:20
Postat av: Emma Finér

Hej. Kan säga att det är världens snällaste hund, jätte bra psyke, det är det på alla hundar som kommer ifrån Iréne. Jag som har Bruttan nu :) tror det kommer bli jättefina valpar :) / Emma Finér

2009-10-06 @ 14:48:59
Postat av: Emma Finér

hej. Kan säga att det är världens bästa hund. Med ett jättebra psyke. Det är det på alla hundar som Iréne har haft. Det är ja som har bruttan nu. Tror att de kommer bli jättefina valpar :)/Emma Finér.

2009-10-06 @ 14:52:41
Postat av: Irene

Hejsan!

Ska para Svea brindel tiken med Diszel min dotters hanne om ca 14 dagar.Honom kan ni hitta på min dotters blogg http://alskadestaffar.blogg.se/

Sedan blir det cleos tur med Longdrive Blue Diamond

Se honom på Heartstaff.se

mvh Irene

2009-10-08 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0